پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226346
مجموعه بهداشتي، خدماتي و رفاهي پل زمانخان بهره‌برداري شد
تاریخ انتشار : 1395/06/24 20:29:06
نمایش : 1033
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري گفت: بهره‌برداري از مجتمع بهداشتي، خدماتي و رفاهي پل زمانخان در شهرستان سامان در استان چهارمحال و بختياري انجام شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  بام ايران خبر، بهمن عسگري سوادجاني مديرکل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري از بهره‌برداري از مجموعه بهداشتي، خدماتي رفاهي در منطقه گردشگري پل زمانخان خبر داد و اظهار داشت: اين مجموعه که در مساحتي در حدود ۱۵۰متر ساخته شده در ضلع شمالي محوطه تاريخي پل زمانخان قرار گرفته که گردشگران مي‌توانند از اين مجموعه استفاده کنند.

عسگري سوادجاني با بيان اينکه در اين مجموعه که شامل سرويس بهداشتي ۲۲ چشمه –حمام و سرويس مخصوص معلولين وجود دارد گفت: مجموع بهداشتي، خدماتي و رفاهي پل زمانخان در حدود ۶ ماه ساخته شده است و تحويل شوراي و شهرداري شهر سامان گرديده و همچنين در بخشي از محموطه پيراموني اين جاذبه گردشگري سکوسازي و سازماندهي محوطه انجام شده است.

وي در پايان با بيان اينکه اين اداره کل با برنامه‌ريزي که انجام داده است در مناطق گردشگري که ورود گردشگران زيادي دارد مجموعه بهداشتي،خدماتي ورفاهي در دستور کار خود قراردهد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html